آن پیش دستی و این پشت دستی!

⭕️ دیشب که روحانی بلافاصله بعد از حرف های ترامپ سخنرانی کرد، برخی منتظر بودند تا آثار تنبه در سخنان وی ظاهر شده شاهد موضعی انقلابی باشند!
🔴 اما حرف های ناشی از عجز و دل بستن وی به نوکران کدخدا یعنی اروپا ،برای هیچ کس امید اقدام قاطع و عزتمندانه از جانب روحانی باقی نگذاشت.
💢 آنچه دیشب مطرح شد،حرف های بی ارزش و سخیفی بود که نمی ارزید بخاطر آن، خواب شبانه رئیس جمهور محترم به هم بخورد و عیش ایشان منقص شود! 
🔴 معتقدم این شتاب و سرآسیمگی برای آن بود که وی در اعلام موضع ایران «پیش دستی» کند و هزینه دیگران در اتخاذ مواضع بعدی و متفاوت را بالا ببرد!
🔺فهم اینکه او با کدام جریانات در داخل همسو بوده،خیلی سخت نیست .(مثلا  از برخی رای دادن های خلاف امنیت و مصلحت کشور، خیلی وقت نگذشته بود…)
🔴 اما امروز که رهبر انقلاب ، با بر شمردن همه هشدار هایی که قبلا بیان فرموده بودند، صریحا درباره ادامه برجام با اروپا مخالفت کردند و خط غلط دولت را مورد اعتراض قرار دادند، یقین کردم که حرف های روحانی در آن ساعت شب، هدفی جز آنچه عرض شد نداشته است.
🔺روحانی یادش رفته که در حدِ تعیین  سیاست های کلی نظام  نیست!
✅ این پشت دستی حکیمانه،جواب آن پیش دستی عجولانه بود.

حسین شمسیان

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.