موضوع: "سیاسی"

آینده جهان از آن ماست...

زمانی آمریکا یک سر تصمیم گیری در تحولات منطقه بود و یکی از مهره‌های اصلی قدرت در جهان تا آن روزی که مردم ایران به رهبری امام روح الله انقلاب کردند و جمهوری اسلامی بر ایران حاکم شد از آن روز به بعد این انقلاب که برگرفته از اسلام ناب محمدی است سدِ محکمی شد مقابل تجاوز و زورگویی قدرت های جهانی! 
جبهه استکبار در این سال‌ها، طرح‌ها و نقشه‌های مختلفی را اجرا کرد تا بتواند این انقلاب را زمین گیر کند اما هم‌اکنون و امروز این انقلاب فقط منحصر به ایران نیست و همه ملت‌های منطقه و آزادی خواهان جهان دریافتند که مقاومت تنها راه پیروزی است!…
انقلاب اسلامی امروز در قلب مظلومین و مستضعفان جهان نفوذ کرده و سنگرهایش تا چند متری مرز اسرائیل رسیده است؛ تردید و ترس آمریکا برای حمله به سوریه و حمله محدودی که انجام داد سندی برای تایید این حرف‌هاست که حالا مقاومت اسلامی و انقلاب اسلامی در این منطقه حرف اول را میزند و دیگر گذشت آن زمانی که هر کس به هر بهانه‌ای که میخواست به ملت‌های مظلوم تجاوز کند…
موشک‌های انصارالله یمن، مقاومت مردم سوریه، حشدالشعبی عراقی‌ها، حزب الله لبنانی‌ها، شیر بچه‌های فاطمیون، زینبیون پاکستان و بحرینی‌ها این ها همه یعنی پازل پیروزی مظلومین در حال تکمیل شدن است و دیگر کسی توان مقابله با مقاومت را در جبهه‌ای به این وسعت ندارد ؛ این ها همه یعنی به روز های پایانی جبهه کفر  نزدیک شده‌ایم و دور نیست زمان فتح #قدس…
وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ»

اراده و مشیت ما بر این قرار گرفته است که بر مستضعفین در زمین منت نهیم و آنها را مشمول مواهب خود نمائیم و آنها را پیشوایان و وارثین روى زمین قرار دهیم.
و به راستی که آینده جهان از آن ماست.

​تحلیل_اتفاقات_اخیر_کشور(علی_اکبر_رائفی_پور)

​آخرش که اینا میخوان ۴ تا موشک آزمایش کنن مختصاتش رو بادوربینهایی که کار میذاریم بدست میاریم اگه یه روزی خواستیم به ایران حمله کنیم اول اینجاهارو میزنیم

  🚀 روی موشکهایی که تا ۶۰ متر زیر زمین رو میتونه بزنه واز بتنهای چندلایه عبور میکنه کارکردن

✔️پس مذاکرات داره پیش میره و هدف هم اینه که خیالشون راحت بشه که ایران به بمب اتم دسترسی پیدانمیکنه☄💥❌
       هدف اصلی اینه👆
آقای  امی آیلون (وزیر سابق اطلاعات داخلی اسرائیل) هم میاد سخنرانی میکنه که مابررسی کردیم اگه ماباایران بخوایم وارد جنگ بشیم ۶ تا ۱۸ ماه بین ایران وبمب اتم فاصله انداختیم اما اگه برسه به بمب اتم دیگه بدبختیم😰
یه سری ایده هاهم میدن مثل آقای شِلدون اَدِلسون

( کسی که هزینه ی رئیس جمهور شدن ترامپ رو داد، خرجهای انتخاباتی نتانیاهو رو داده وروز افتتاح سفارت آمریکا تو اسرائیل حاضربودوکلی خبرسازی کرد که پدر قمار آمریکااونجا چیکار میکنه)

گفته توی کویر لوت ایران یه دونه بمب اتم بندازید جزیه مشت مار وعقرب کسی رو نمیکشه بعدبه تهران بگید یاآدم بشید یایه دونه ازاینها هم توی تهران میندازیم

که رهبر انقلاب هم پاسخ قاطعی دادند👊✊
پس اینها تونستند خیال خودشون رو راحت کنند که ایران به بمب اتم دست پیدا نمیکنه بعدشما میگید که آقا ما که اصلا نمیخواستیم بمب اتم بسازیم 😒😐

این اصلا مهم نیست که شما میخواستید یانه 

مهم اینه که اونها اصلا باور نمیکنن✔️
مثلا من میخوام باشما دعوا کنم میگم خداوکیلی شمشیر🗡 توی دین ما حرومه 

بیا باچوب باهات میجنگم:evil:

میگی خوب داری دروغ میگی که من باتو وارد جنگ شم بعد تو شمشیرتو برداری
👈فلذا مذاکرات سایه ی جنگ رو از سر مابرداشت مزخرفی بیش نیست 👌:)
تاقبلش عربها جرات نداشتن مارو تهدید کنن حالا تهدیدمون میکنن

۶۶۰۰ موشک سفارش داده موشک دانگفنگ سفارش داده که باهاش اروپاروبزنه⁉️
اینارو میخواد که یمن روبزنه⁉️

فرضا ما کل عربستان رو هم شخم زدیم چی به مامیرسه ❓هیچی 

🔺مرز دریایی که باید از بین ۵۰ تا ناو برسیم بهشون 

🔺مرز زمینی هم که نداریم

🔺فقط جنگ ما هوایی خواهد بود✔️

چیکار کنیم⁉️

قیمت نفت رو ببریم بالا⁉️‼️
بارها تاکید کردم که قیمت بالای نفت مطلوب آمریکاست😈👹

برای اینکه برداشت نفت میان سنگی مقرون به صرفه باشه باید قیمتش بالای ۶۰،۷۰ دلار بشه…

بررسی کردم صدها میلیارد دلار در اواخر دولت اوباما واوایل دولت ترامپ در شرکتهایی سرمایه گذاری شده که قراربوده شیل های نفتی استخراج بشه

کاری که میکنه ترامپ 👇

میخواد بشه بزرگترین صادر کننده ی نفت خام

میخوان مارو حذف کنند از فروش نفت وقبل از اینکه ماحذف بشیم باید نفتمون رو نخرند

وقتی نفتمون از بازار حذف شد قیمت رو میبرن بالا

اما 👈کمبود نفت هم هست  برای اینکه قیمت رو جبران کنند اول قیمت رو میبرن بالا که برداشت از شیل های نفت آمریکا وکانادا مقرون به صرفه باشه

 بعدکه این اتفاق افتاد دیگه کسی نیاز به نفت مانداره 

✔️ایبنجلیس های امریکایی که نگاه آخرالزمانی دارند 

وقائل هستند که معبد سلیمان باید ساخته بشه وسفارت آمریکا بره به بیت المقدس 

پشت ترامپ بودند

چه کسی خرج ایبنجلیس رو داره میده⁉️
   شلدون ادلسون👈سالنهای گمبلینگ بزرگ در لاسوگاس داره 

بعد آقای کاپلانی که توی اتحادیه ی مقابله باایران هسته ای حضور داره دقیقا نگران یوز آسیاییه‼️‼️🤔:oops:
✔️👈بنده ۳، ۴ سال پیش گفتم داستان آب یک فتنه هست برای زدن جریان خودکفایی کشور…..👇

وغذامون رو میخوایم بدیم تابعد تبدیل بشیم به عراق نفت در مقابل غذا:|

نفت خام بدیم 👈آرد بگیریم 

بعد مامیگیم آقا چیزایی که آب بره رو وارد نکن

مثل هندوانه🍉 خیار🥒

 گندمتو خودت بکار 

غلاتتو خودت بکار

اگه من خیلی برنج وارد کنم تولید کننده ی برنج در شمال بیکار میشه اگه اون کشاورز بیکار بشه وهند به من برنج صادر نکرد من بدبخت میشما

تخم مرغ یادتون رفته🥚🍳

قیمت مرغ ۳ برابر شد توی دولت احمدی نژاد میگفتند کودتای مرغ🐔

عموم کشورهای دنیا قانون تمرکز وجود داره ازجمله ایالات متحده ی آمریکا

الان میخوان این قانون رو دوباره از بین ببرن یعنی بره زیر نظر وزارت صمت (صنعت معدن تجارت)

بیفته دست وارد کننده ها کشاورز رو باخاک یکسان کنند بعد هم ول کنه بره سرکارش😒

بعد میان میگن موشکاتو بده 

ماهم میگیم نمیدیم 

 بعد اوناهم میگن باشه😈

ترکمنستان رو یادتونه

سال ۸۶ میگفتن گاز رو ببند

یخ داشتیم میزدیم😨🤧
بیایم بگیم آقای هند 👈برنج

آقای اروپا 👈فلان 

اون کسی که داروی msوسرطان رو نداد 

نون🥖🍞 میده به ما⁉️

اون موقع هست که ما میگیم آقا موشک رو که میدیم هیچ هرچی دیگه هم بخواین میدیم:)😁
همزمان بامذاکرات هسته ای فرصتهای دیگری از مملکت گرفته شد:|

اون فرصتها چی بود⁉️

 ✨فرصتهای دور زدن تحریم ها✨
توی دولت آقای روحانی مهمترین مزیتی که داشت همین وزیر کشاورزی هست

جزء میلیاردر هاست اما کارش روخوب انجام داده👌

✔️طرح سلامت چی شد میلیاردها هزینه

پاپ منکر جهنم شد!

رهبر کاتولیک‌های جهان اعلام کرد: کلیسا دیگر به جهنمی که انسانها در آن زجر بکشند اعتقادی ندارد!

پاپ فرانسیس در خطبه‌ای که در آن تعجب همگان را برانگیخت .
 اعلام کرد: کلیسای کاتولیک دیگر به جهنم معتقد نیست، زیرا این موضوع با عشق خداوندی تعارض دارد و آدم و حوا و طوفان نوح و یا طبقات هفتگانه آسمان و …. که در انجیل قران تورات وبسیاری از کتب مقدس ادیان دیگر امده داستانی بیش نیستند که علم امروزه بشر و تمام دانشمندان بزرگ دنیا با هزاران دلایل صددرصد علمی آنها را قاطعانه مردود و دروغ میدانند
پاپ در آخرین خطاب خود تاکید کرد: ما با تفکر و دعا فهم جدیدی از برخی عقاید به دست آوردیم؛ کلیسا دیگر به جهنم اعتقادی ندارد، زیرا اعتقاد به این موضوع، عشق الهی را زیر سؤال می‌برد. همچنین خداوند قاضی نیست؛ بلکه دوستدار بشریت است.
وی در ادامه تصریح کرد: 

خداوند قصد محکومیت کسی را ندارد، علاوه بر آن داستان آدم وحوا تنها یک اسطوره است و جهنم تنها کنایه‌ای از روح تنها است.
پاپ فرانسوا با بیان اینکه تمام ادیان در ذهن افراد صحت دارند زیرا از قلب تمام افرادی سرچشمه گرفته‌اند که به وجود خداوند ایمان دارند، تصریح کرد:

 کلیسا و   روحانیون ادیان دیگر در گذشته در مورد اکثر مسایل با علوم و کشفیات جدید علمی شدیدا دشمنی و مخالفت میورزیدند.
ولی امروزه در کشورهای اروپایی و دیگر کشورهای پیشرفته  هر جوان دبیرستانی و دانشگاهی میداند که ادم و حوا افسانه ایی بیش نیست  که علم زیست شناسی انرا مردود میداند و یا داستان نوح که علم زمین شناسی و نجوم که چگونگی پیدایش زمین و همه کاینات را تا چهارده میلیارد سال پیش (بیگ بنگ)بطور کامل کشف کرده اند داستانی کودکانه تلقی میکنند. 
ما و روحانیون دیگر ادیان هنوز هم میتوانیم درصد زیادی از مردم جهان را در جهل و خرافات معتقد و متدین نگهداریم  اما امروز به نقش خود به عنوان قاضی پایان داده و آغوش خود را به روی تمام علوم میگشایم.
وی در ادامه تاکید کرد: 

وقت آن رسیده است که تعصب را کنار بگذاریم و اعلام کنیم که حقیقت دین قابلیت تغییر و پیشرفت دارد، به طوری که حتی بی‌دینان و کافران نیز با دیدن محبت الهی؛ وجود خداوند را به رسمیت بشناسند.
پاپ فرانسیس با اشاره به این که انجیل کتاب مقدس مسیحیان است؛ بیان کرد: با وجود آن‌که انجیل کتاب زیبایی است، اما در آن کلمات و عباراتی وجود دارد که همگان را به تعصب و محاکمه دعوت می‌کند، در حالی که زمان آن رسیده است تا این بخش‌ها مورد بازبینی قرار گیرند!وی در ادامه اظهار امیدواری کرد در آینده یک زن به مقام پاپی برسد.

رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT)

مقصود و غایت اصلی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT)، بوجود آوردن یک زندگی هدفمند و ارزشمند است، هر چند که گذران زندگی با آلارم و رنج هایی همراه است، البته با هشیاری تمام می توان به این چنین زندگی هدفداری دست یافت.
(ACT) رفتار درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی ست که ترکیبی از مهارت های تمرکز ذهن را بهمراه گستره وسیعی از تمرینات ورزشی و مداخله گرهای درمانی مورد استفاده قرار می دهد.سرینامی که به طور خلاصه و کوته وار قسمت های تشکیل دهنده مدل (ACT) را بیان می کند:
(A: (Accept : پذیرش افکار و احساسات و زندگی در زمان حال
(C: (Choose : انتخاب اولویت ها و حرکتی هدفمند به سوی ارزش ها
(T: (Take Action : اقدام کرد و با قدم های استوار به پیش رفتن
درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش (Acceptance and CommitmenTherapy) که به اختصار ACT نامیده می‌شود، یکی از رفتاردرمانی‌های مبتنی بر توجه آگاهی است که اثربخشی آن برای درمان طیف گسترده‌ای از وضعیت‌های بالینی معلوم شده است.
در واقع، هدف ACT ایجاد یک زندگی غنی و پرمعنا در حالی است که فرد رنج ناگزیر موجود در آن را می‌پذیرد و برای زندگی با آن آماده و متعهد می‌شود.
البته همین‌ که فرد شروع می‌کند تا خود را برای ساختن چنان زندگی‌ای آماده کند، با انواع و اقسام موانع به شکل تجربه‌های درونی ناخواسته و نامطلوب روبرو خواهد شد (افکار، تصورات، احساسات، حس‌های بدنی، تکانه‌ها و خاطرات).
درست در همین نقطه است که ACT برای اداره این تجربه‌های درونی مهارت‌های موثر توجه آگاهی را به ما می‌آموزد. توجه آگاهی یعنی اینکه هوشیارانه و با پذیرش، آگاهی خود را به تجربه‌ای که اینجا و اکنون از سر می‌گذرانیم، معطوف کنیم.
با این تکنیک‌ها می‌آموزیم در لحظه اکنون زندگی کنیم، به ‌جای غرق شدن در افکار، کاملا درگیر آنچه که باید انجام دهیم، شویم؛ به احساسات خود اجازه دهیم تا همان‌طور که هستند، باشند و به ‌جای کنترل کردنشان اجازه بدهیم تا بیایند و بروند.
وقتی تجربه‌های درونی خود را با پذیرش نظاره می‌کنیم حتی خاطرات، احساسات، افکار و حس‌های بدنی دردناک نیز کمتر تهدیدکننده و تحمل‌ناپذیر به نظر می‌رسند.

​تجربه هایی که باید از برجام بگیریم  از منظر رهبر انقلاب:

✅چندین تجربه در مقابل ماست؛ من حالا چند تجربه‌ی واضح را که عرض بکنم همه تصدیق خواهید کرد. این‌ها، هم برای تصمیم‌گیری امروز ما مهم است هم برای آیندگان مهم است.
1️⃣تجربه‌ی اول این است که دولت جمهوری اسلامی نمی‌تواند با آمریکا تعامل بکند؛ این تجربه اول. چرا؟ برای خاطر اینکه آمریکا پابند به تعهدات خودش نیست. نگویید این‌ها کار این دولت است و کار ترامپ است. نه! دولت قبل آمریکا هم که با ما نشست و صحبت کرد؛ آن‌ها هم همین‌جور عمل کردند … به شکل دیگری نقض کردند. آن‌ها هم تهدید کردند، آن‌ها هم برخلاف تعهدات خودشان عمل کردند. این، جواب آن کسانی که بارها و بارها به ما در طول زمان می‌گفتند که آقا چرا با آمریکا مذاکره نمی‌کنید، چرا با آمریکا تعامل نمیکنید، این جوابش.
 2️⃣تجربه‌ی دوم، عمق دشمنی آمریکا با ایران است. دشمنی آمریکا بر محور مسئله‌ای مثل اتمی نیست، بحث فراتر است: نظامی که قد برافراشته و نسبت به آمریکا هیچ ملاحظه‌کاری‌ای نمی‌کند و پرچم اسلام را در دست گرفته است. آمریکا با چنین نظامی عمیقاً مخالف است. آمریکا می‌خواهد مؤلفه‌های قدرت را در جمهوری اسلامی از بین ببرد.
 3️⃣تجربه‌ی سوم این است که انعطاف در برابر این دشمن، تیغ او را کُند نخواهد کرد بلکه او را گستاخ‌تر خواهد کرد؛ همان بوش دوم در مقابل انعطاف دولت وقت، اسم محور شرارت را روی او گذاشت. اگر می‌خواهید کاری کنید که دشمنی کم شود، انجام بدهید ولی راهش نرمش و انعطاف نیست.
 4️⃣تجربه‌ی چهارم این است که ایستادگی در مقابل آمریکا باعث عقب نشاندن او می‌شود. اینکه سازمان ملل حق غنی‌سازی ما را امروز به رسمیت شناخته، منشأش مذاکره نیست، منشأش پیشرفت ما در زمینه‌ی هسته‌ای است که این‌ها حالا به تب راضی شده‌اند.
5️⃣تجربه‌ی پنجم، تجربه‌ی همراهی اروپا با آمریکا در مسائل مهم است. ما بنای دعوا با اروپا نداریم اما این سه کشور نشان داده‌اند در حساس‌ترین موارد با آمریکا همراهند. حرکت زشت فرانسه در نقش پلیس بد مذاکرات هسته‌ای و کارشکنی انگلیسی‌ها در تهیه‌ی کیک زرد از این موارد بود.
6️⃣تجربه‌ی ششم، گره نزدن مسائل کشور به برجام و مسائل خارجی است… ما نباید مسائل کشورمان را به امری که از اختیارمان خارج است گره بزنیم. 

۹۷/۳/۲