چقدر جامعه شبیه این بانو بزرگ را کم دارد ‼️

 

 آیت‌الله خامنه‌ای درباره مادرشان می‌گویند: «مادرم خانم بسیار فهمیده، باسواد، کتابخوان، دارای ذوق شعری و هنری، حافظ شناس - البته حافظ شناس که میگویم، نه به معنای علمی و اینها، به معنای مأنوس بودن با دیوان حافظ - و با قرآن کاملاً آشنا بود و صدای خوشی هم داشت.»
? «ما وقتی بچه بودیم، همه مینشستیم و مادرم قرآن میخواند؛ خیلی هم قرآن را شیرین و قشنگ میخواند. ما بچه‌ها دورش جمع میشدیم و برایمان به مناسبت، آیه‌هایی را که در مورد زندگی پیامبران است، میگفت. من خودم اولین بار، زندگی حضرت موسی، زندگی حضرت ابراهیم و بعضی پیامبران دیگر را از مادرم - به این مناسبت - شنیدم. قرآن که میخواند، به آیاتی که نام پیامبران در آن است میرسید، بنا میکرد به شرح دادن.»

⭕️کدام بانوان اثرگذار ترند (خدمت مهمتری کردن) و احترام بیشتری(در خانواده و جامعه) دارند؟

?بانوانی چون:
▫️بانویی همانند مادر مقام معظم رهبری( اثر گذار در دنیا ⬅️ مردی تربیت میکند که انقدر بزرگ و محبوب است، رهبران بزرگ کشورهای دیگر از او خط گرفته و به او احترام میگذارند، و صاحبان قدرتی که ضد او هستند ساعت ها با کارشناسان و مشاوران کلامش را تجزیه و تحلیل کرده و برای تضعیف دولت و ملت او برنامه می ریزند)

▫️بانویی پر زِ مهر همانند همسر آیت الله طباطبایی (اثرگذار در میان مسلمانان ⬅️ نویسنده تفسیر المیزان)
و…

و یا بانوانی که این چنین هستند:

▪️اولویت زندگی شغلشان است و هر روز تحت فشار و استرس بسر میبرد ، نهایتا خسته و بی روح به خانه میرسد و همسرش نیز کل روز بیرون با انواع شخصیت ها سر و کله زده چنین و با جسم و فکری خسته تر به خانه باز میگردد در حالیکه تشنه محبت و آرامش ست!
حال با دو فرد روبروییم که تحت تنش کار بیرون از خانه بهم میرسند و حالی برای وقت گذرانی مطلوب باهم ندارند و همچنین برای فرزندشان!
فرزندی که از سنین بسیار کم بجای هم نشینی با مادر و پدر ، با تکنولوژی و افراد دیگر هم نشین بوده …که غریب به اتفاق از محبت و تربیتی که افراد اثرگذار برخوردار بوده اند ، بی نصیب مانده ست !
مهر_مادری
اثر_منفی_نگذاریم!

ذات زن اینگونه ست که تمایل به دلبری برای همسر ، و مادری برای فرزندش دارد، این اصل خواسته یک زن است.
در اولویت های زندگی تان دقت کنید تا باعث رشد و کمال خود و عزیزانتان و در نهایت جامعه خویش شوید.

نگاهی به زندگی افراد بزرگ که خدمت به دنیا کرده اند بیندازید و مادرانشان را بشناسید ، سرمایه گذاری عاقلانه و زیبای یک ریحانه اینگونه است!
خواسته ما رشد و کمالِ شما و جامعه، در لفاف امنیت و آرامش است.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.