پشت پرده سوژه رفع حصر

?سوژه سازی از رفع حصر فتنه‌گران، پشت پرده مهمی دارد که آگاهی از آن، ماهیت #کاسبان_حصر را بر ملا می‌سازد.

♦️جریان اعتدال و رفع حصر :
جریان اعتدال در زمان معرفی دولت دوازدهم با سهم خواهی اصلاح طلبان مواجه گردید. از همین رو با مشارکت در سوژه‌ سازی از رفع حصر، از یک سو سعی کرد خود را از مطالبات و سهم‌ خواهی‌ها اصلاح طلبان رها سازد و از سوی دیگر دست خود را برای چینش مدیران میانی همچنان باز نگه دارد. ضمن آنکه تقابل جریان انقلابی و فتنه‌گران در موضوع حصر، جریان اعتدال را از پاسخگویی مصون می‌سازد.

♦️جریان اصلاحات و رفع حصر :
ناکامی در سهم خواهی از دولت دوازدهم و پیوند جریان اعتدال با لاریجانی، سران اصلاحات را دچار سرگیجه نمود. همزمان اصلاح طلبان با چالش‌های درونی (انتخاب شهردار تهران و…) و سرخوردگی بدنه اجتماعی مواجه شده‌اند. اصلاح‌طلبان با مشارکت در سوژه‌ سازی از رفع حصر، سعی دارند بر ناکامی‌ها و چالش‌های درونی خود سرپوش ‌گذارده و با نخود سیاهِ رفع حصر، انسجام بدنه اجتماعی را حفظ ‌نمایند.

سوژه سازی از رفع حصر فتنه‌گران، تنها مربوط به دو جریان اعتدال و اصلاحات نیست؛ بلکه جریان ضدانقلاب و برخی فتنه‌گران نیز از این طریق می‌کوشند تا اجماع آمریکایی‌-‌اروپایی برای اعمال تحریم‌های حقوق بشری علیه ایران و تمدید تحریم‌های آمریکا در شهریور ماه را زمینه سازی نمایند. 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.