پاسِ آبشار فتنه‌گران به آمریکا

چرا توئیت اخیر یکی از محکومان فتنه 88 مبنی بر تولید #موشک و بمب اتمی و تبدیل ایران به #کره_شمالی اسلامی، پاسِ آبشار فتنه‌گران به آمریکا است؟

آمریکایی‌ها با درخواست بازرسی از اماکن نظامی ایران، بازی چند منظوره‌ای را آغار کرده‌اند. از یک طرف موافقت ایران با این بازرسی‌ها‌، اجرای تعهدات آمریکا در برجام را دستخوش بهانه‌‌های واهی خواهد کرد و نقض هر چه بیشتر برجام را زمینه سازی می‌کند. از طرف دیگر، عدم موافقت ایران با بازرسی از اماکن نظامی نیز انگاره برنامه پنهانی ایران برای تولید سلاح‌های_کشتار جمعی را تقویت و اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران را بهانه سازی می‌نماید. در حقیقت بازرسی از مراکز نظامی ایران، فعال نمودن چرخه اقناع سازی جهانی برای اثبات نقض #برجام از سوی ایران، اجماع مجدد به بهانه انحراف در برنامه‌های نظامی ایران و اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران است.

در حالیکه «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان_ملل با سفر به وین، پروژه بازرسی از مراکز نظامی را کلید زده است؛ این‌ همانی ایران با کره شمالی، تسهیل در تحقق اهداف بازی جدید آمریکا علیه ایران و خیانت ماندگار فتنه‌گران به منافع ملی است. پیش از این هم فتنه‌گران کوشیدند به بهانه عدم رفع_حصر، اعمال تحریم‌های حقوق_بشری و اجماع مجدد علیه ایران را زمینه سازی کنند.

فتنه‌گران کاسبان_تحریم

نقدوتحلیل

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.