مبارزه با ظلم و جور سیلی خوردن دارد

 در طول تاریخ هر کسی برای عدالت قیام کرده ، و در برابر ظالمان و مستکبران ایستاده سیلی خورده است ، زندان رفته ، شکنجه شده و در نهایت کشته شده است. مستکبران عالم بخاطر منافع مادی و دنیایی خود جلوی حق طلبان را بشدت می گرفتند.

 اگر انبیاء الهی و امامان معصوم ( ع) در خانه خود می نشستند و دعایی و عبادتی می کردند ، کسی کاری با آنها نداشت. مبارزه از زمانی شروع شد که جریان حق می خواست در برابر دنیای آنها بایستد.

 هر جا صدای عدالتی بلند شد خفه اش کردند تا کسی جرئت نداشته باشد آن را تکرار کند. تهدید و شکنجه کارشان بوده است. مگر بلال را به بیابانهای داغ مکه نمی بردند و سنگ داغ بر سینه اش نمی گذاشتند؟!!

 اینکه عده ای تصور می کنند با لبخند و تعامل میشود با جبهه باطل کنار آمد ، خیالی باطل است. این تصور خلاف انتظار فرج است. مگر امام عصر ( عج) که بیایند با لبخند مذاکره می کنند؟!
هیهات……خونها باید ریخته شود. ریشه این ظالمان باید خشکانده شود.

 آنهایی که به وضع موجود راضی شدند و بدنبال جهانی شدن ، تعامل با دنیا ، تنش زدایی و ترک کننده جهاد و شهادت در راه خدا هستند نمیتوانند منتظر حقیقی باشند.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.