فرد با ویژگی زیر مناسب ازدواج نیست

 اگر در خانواده پدری و زندگی مجردی خود، مسئولیت کاری را به عهده نمی‌گیرد یا در مسئولیت محوله تعلل می‌ورزد. (تنبلی و بی‌مسئولیتی)

 اگر با پدر، مادر، برادر و خواهر خود (که به نظر حتی غیرمنطقی بوده یا اخلاق دلخواه را ندارند) ارتباط سازنده و راضی‌کننده ندارد (عدم تعامل و ارتباط اجتماعی صحیح با دیگران)

 اگر در زندگی، مرتب شغل خود را عوض کرده، با دوستان زیادی به خاطر مشکلاتی قطع رابطه نموده، رشته تحصیلی خود را تغییر داده یا ترک تحصیل ‌کرده، علائق خود را نیمه‌کاره رها کرده و ثبات فکری، احساسی و رفتاری ندارد. (عدم ثبات فکری، احساسی و رفتاری)

 اگر بیشتر به جای گوش کردن، صحبت می‌کند و بیشتر از آنکه سعی کند دیگران را بفهمد، سعی دارد که دیگران وی را درک کنند. (عدم مدیریت رابطه)

 اگر بسیار هیجان‌طلب است و صرفاً، هیجانات وی را به سویی می‌کشاند و قادر به به تعویق انداختن خواسته‌هایش نیست. (هوش هیجانی پائین)

 اگر در آینه نگاه دیگران، وی فردی غرغرو، سرزنش گر، وابسته، احساساتی، بدبین، گوشه‌گیر، پرخاشگر، دمدمی مزاج، خودخواه، گوشت‌تلخ، غمگین یا تکانشی به نظر می‌آید. (اختلال شخصیت)

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.