شما را به هفتاد سال عبادت دعوت میکنم

لحظه ای تفکر


◀️چه کسی زمین را مامور کرده اینچنین دقیق و حساب شده بدور خورشید دوران داشته باشد تا ما حساب سال های عمرمان را داشته باشیم؟
◀️چه کسی زمین را مامور کرده اینچنین دقیق و حساب شده بدور خود دوران داشته باشد تا ما گردش شب و روز را داشته باشیم؟
◀️چه کسی زمین را مامور کرده به صورت مورب و بیضی شکل به دور خورشید دوران داشته باشد تا ما چهار فصل گرم و سرد و معتدل با آن همه تغییرات آب و هوایی مختلف داشته باشیم؟
◀️چه کسی زمین را مامور کرده که با سرعت ثابت ۱۶۶۹ کیلومتر در ساعت بدور خود و سرعت ثابت ۳۰ کیلومتر در ثانیه بدور خورشید دوران داشته باشد تا حساب صدم ثانیه های روزها و ماه ها و سالها بعد از گذشت این عمر طولانی کائنات را هم بدون کوچکترین تغییری داشته باشیم؟
◀️حال چه کسی ماه را مامور این چرخش حساب شده و منظم با همان توصیف چرخهای بالا گفته ،بدور زمین کرده است تا حساب ماه های عمرمان را داشته باشیم؟
◀️چه کسی یازده سیاره منظومه شمسی را مامور کرده تا اینچنین دقیق تسلیم آمر خود باشند و بدون کوچکترین مزاحمتی برای یکدیگر بدور مرکز منظومه در چرخش باشند؟
◀️چه کسی مانع شده با وجود بی نهایت ستاره ها و سیاره های عالم آنها مزاحمتی برای ما نداشته باشند در صورتی که با برخورد هر یک از آنها با زمین ما الان وجود نداشتیم و ما الان روزانه شاهد برخورد صدها شهاب سنگ بی خطر با زمین هستیم؟
◀️چه کسی این انرژی عظیم و لایتناهی که خاموشی ندارد را به خورشید داده تا موجودات از آن بهره ببرند؟و همان کس زمین را اینچنین سرد و مطبوع نموده است؟
◀️چه کسی نیروی گرانشی با منشاء مرموز و ناشناخته را به زمین داده تا اجرام و اجسام را بر پشت خود اینچنین محترمانه سواری دهد؟

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.