موضوع: "سیره های نورانی"

معرفی چهار فیلترشکن بسیار قوی

با این چهار فلیتر شکن، 🌾

درها رو به روی خود باز کنید و آزاد باشید،

هیچ دری بسته نخواهد ماند. 

✅تذکر :

 تمامی این فیلتر شکن ها اورجینال هستند و نیازی به کرک ندارند. 
1. نماز 🌷

 بهترین فیلتر شکن دنیا که خود خدا هم زیر این فیلتر شکن را امضا و مهر کرده است؛

خصوصیت مهم این فیلتر شکن اینه که مانع می شود انسان با گناه کردن، فیلترهایی رو بین خودش و خدایش ایجاد کند …

اگه باور ندارید این آیه رو بخوان ” ان الصلاه تنهی عن فحشا و المنکر (عنکبوت - آیه.44)”
2. قــرآن 💐:

لنگه ندارد، همه کسانی که متخصص هستند از این فیلتر شکن بی بدیل استفاده می کنند و جلوی کلام خدای تبارک و تعالی زانو می زنند.

برای استفاده از این فیلتر شکن آن را بخوانید و بفهمید و به آن عمل کنید!
۳. ولایـت:🌹

این فیلتر شکن بسیار قوی عمل می کند و کاملا تست شده است.

برای استفاده از آن باید علاوه بر اعتقاد و محبت اهل بیت علیهم السلام انسان به سلاح عمل هم مجهز باشه و اطاعت پذیری از ولایت جزء لا بنفک وجودش باشد.
4. #محبت_اهل_بیت: 🍀

متاسفانه این نوع فیلتر شکن ها همه جا پخش نشده اند و به گفته ی صاحبانشان استفاده از آن ها برای کسانی مفید است که:

واقعا به ما اعتقاد داشته و پیرو ما باشند

🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴

⚠️اخطار: 

در مورد این نوع از فیلتر شکن ها باید بگویم نسخه های تقلبی زیادی وجود دارد، پس مواظب باشید.
🌸دلیل فیلتر شدن چیست؟

  وقتی انسان ها گناه می کند، به دلیل جهل شان به ازای هر گناه یک قدم از خدا دور می شوند.
 🌺 این فیلترها بر چشمان مان؛ گوش های مان؛ و قلب های مان سیطره می زند، و اگرکسی دچار این گناهان شد اگر به یکی از این فیلتر شکن ها وصل باشد “ان شا الله”  به راه مستقیم هدایت می شود.

☘🌺☘🌺☘🌺☘

لطفا این فیلترشکن ها رو برای دیگران هم بفرستید

چیزی که قدرتش از علم کیمیا هم بالاتر است۰0

​🌹دستود العمل شیخ حسنعلی نخودکی🌹
آیت الله حاج شیخ حسنعلی نخودکی فرمود:

می خواین یه چیزی بهتون یاد بدم که قدرتش از علم کیمیا هم بالاتر باشد.

بعد از هر نماز  پنج کار را انجام بدید، رزق و روزی شما زیاد میشه و به درجات معنوی خوبی دست پیدا می کنید.
1⃣👈 تسبیحات حضرت زهرا ( سلام الله علیها)
2⃣👈  آیت الکرسی تا و هو العلی العظیم.
3⃣👈 سه تا قل هو الله.
4⃣👈  سه تا صلوات.
5⃣👈 آخر آیه 2 سوره طلاق از من یتق الله و آیه 3 .👇

🌺 وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکِّلْ عَلَی الله فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرا. 🌺  3 مرتبه
🌹شیخ حسنعلی نخودکی فرمود:

من هرچه دارم از عمل کردن به این 5 مورد بعد از هر نماز دارم.

دلم نمی‌خواهد شما را بانوی مظلوم خطاب کنم.....

حضرت زینب

زینب یعنی زینت پدر اما تاریخ ثابت کرد که این بانو نه تنها زینت‌بخش پدر نبود بلکه زینت همه خاندان نبوت از حضرت آدم تا خاتم و امامت بود و چه برازنده بود این نام بر قد و قامتش که عبدالله نه یک دل بلکه صدها دل عاشقش شد و دو شرط ازدواج با او را  که یک دیدار هر روزه برادر بود و دومی همراهی برادر در سفری که در پیش داشت، برای وصال  پذیرفت.

بانو تو در دامن مهر و وفای زهرای اطهر رشد یافتی و شیر عصمت نوشیدی و بر سر سفره پر از خوان و کرم علی نان خوردی و در سایه برادرانی قد کشیدی که غیرتشان همیشه دور تا دور شما بود که مبادا اجنبی و غریبه بزرگ شدن شما را ببیند و و حتی نگاهش بر سایه اندام شما بیافتد…

بانوی صبر و شکیبایی تو بزرگ‌شده خانه امامت بودی و حجب و حیایت را از کوثر پیامبر به ارث بردی، علمت و دانشت را از لبان وحی جدت محمد(ص) آموختی و بلاغت را از امیرالمومنین و ایستادگی در مقابل نفاق را از حسن و شجاعانه جنگیدن و تن به ذلت ندادن را از حسین؛ اما یک صفت را هرگز از کسی به ارث نبردی و مخصوص خود شما بود و آن را خداوند از لحظه تولد بر قامت شما پوشاند و آن هم روح صبر بود، خود  صبر بود و صبری که که آخرش به رضایت خداوند متصل می‌شد.

بانو شما متولد شدید تا به همه جهان ثابت کنید که اسلام خود اسطوره است، تمام مردانش اسطوره‌اند و زنانش نیز….؛ شما آمدید تا مظلومیت گریه‌های پدر در چاه، درد مادر بین در و دیوار و جگر پاره پاره برادر را در طشت فریاد زنید و چه بگویم از کربلا …

 بانوی من! شما مقابل چشمان پدر و برادران قد کشیدید و تعلیم دیدید تا تمام لحظات زندگی سالار قافله حسینی از لحظه خروج از مدینه تا رسیدن به مکه و خروج از مکه و خواندن دعای عرفه و هجرت از صحرا به صحرا و از منزل به منزل دیگر را در ذهن و جان ثبت کنید و سکوت کنید و سکوت کنید تا به وقتش.

وآ ن روز که یزید حرامی بر شما شورید و می‌خواست خشم شما را ببیند و به ظن خودش می‌خواست شما را به سخره بگیرد بلندقامت و استوار به بلندای تاریخ بشریت ایستادی و زیبا گفتی که من در شهادت برادرم جز زیبایی ندیدم و این جمله را یزید با آن عقل ناقص و زائلش هرگز نفهمید و درک نکرد اما زیر بار استقامت و صبر شما خرد شد…

دلم نمی‌خواهد شما را بانوی مظلوم خطاب کنم که شما شجاعترین عالم هستید اما به این دنیا آمدید تا فریاد مظلومان را فریاد زنید؛ فریادی که هنوز هم که هنوز است پژواک ان از لابلای تاریخ به گوش اهل دل و حق می‌رسد و بعد از هزار و 400 سال جوانانی در عصر انفجار اطلاعات و خوشی‌های پر از رنگ و لعابدار دنیا و ترفندهای ابلیس و نوچه‌هایش برای نابودی هر آنجه بوی نبوت و امامت می‌دهد، سربلند کرده‌اند، لباس رزم پوشیده‌اند، تفنگ بر دوش گرفته‌اند و به دور از خانه و کاشانه راهی دیار غربت شدند تا فریاد شما را لبیک گویند و شدند مدافع حرم و حریم شما…

مرا ببخش بانو که هرگز نمی‌توانم ذره‌ای از عظمت و بزرگی صبرت را به رشته تحریر درآورم؛ شرمنده‌تر از آنیم که بهای حسینی شدن ما پاره پاره شدن حسین تو بود و ما هنوزم حسینی نشدیم و سالهاست که فقط شعارش را سر می‌دهیم…

مخصوص خانم هایی که دوست دارن سفره هایی که برای عزیزانشون پهن میکنن نورانی وبا برکت باشه

? به مواد غذایی که میخرید سوره کوثرو قدر بخونید تا برکتشون زیاد بشه.

?قبل از طبخ غذا نیت کنید که این غذا رو نذری درست می کنید.

?میتونید هر روز هفته رو نذر امامی که اون روز متعلق به ایشونه بکنید. این طوری هم ثواب نذری دادن رو بردید هم هر روز خانوادتون غذای نذری می خورن.

? در حین طبخ غذا آیه 35سوره نور (الله نورالسموات والارض) تا (کل شیی علیم) بخونید
هم غذاخیلی خوشمزه میشه هم محبت بین افراد خانواده زیاد میشه هم نورانیت دل میاره هم اخلاق خانواده بیشتر میشه!!!!

?اخر سر هم برای برکت غذایی که پختید هفت مرتبه سوره قریش بخوانید.

?اگر نیت کنید ثواب اين غذاي امروز نذر يكي از ائمه شود،آنوقت هم آشپزي برايت دلنشين تر است،هم اينكه خانواده هر روز سر سفره يكي از ائمه نشسته اند
.
?ابتدا قبل از آشپزی وضو بگیرید

?هنگام وارد شدن به آشپزخانه بسم الله الرحمن الرحيم بگویید

?اگر دیدید کارهایتان زیاد است لاحول ولا قوه الا بالله بگویید

?هنگام روشن کردن آتش اجاق گاز بگویید اللهم اجرنا من النار (یعنی خدایا مرا از آتش دوزخت دور کن)

?هنگام استفاده از آب صلوات بر پیامبر
(ص)بفرستید تا از شفاعتش بهرمند گردید واز اب حوض کوثر بنوشید

?اگر از میوه و سبزیجات وگوشت استفاده می کنید بگویید اللهم اسئلک الجنه (از خدواند در خواست بهشت کنید)

?هرچه را که با چاقو قطعه قطعه می کنید ذکر سبحان الله والحمدالله را بگویید

?هنگامی که کارهایتان به اتمام رسید شکر خدای رابجا آورید

?واگر خسته شدید اعوذبالله گفته و بخدا پناه ببرید.

فرد با ویژگی زیر مناسب ازدواج نیست

 اگر در خانواده پدری و زندگی مجردی خود، مسئولیت کاری را به عهده نمی‌گیرد یا در مسئولیت محوله تعلل می‌ورزد. (تنبلی و بی‌مسئولیتی)

 اگر با پدر، مادر، برادر و خواهر خود (که به نظر حتی غیرمنطقی بوده یا اخلاق دلخواه را ندارند) ارتباط سازنده و راضی‌کننده ندارد (عدم تعامل و ارتباط اجتماعی صحیح با دیگران)

 اگر در زندگی، مرتب شغل خود را عوض کرده، با دوستان زیادی به خاطر مشکلاتی قطع رابطه نموده، رشته تحصیلی خود را تغییر داده یا ترک تحصیل ‌کرده، علائق خود را نیمه‌کاره رها کرده و ثبات فکری، احساسی و رفتاری ندارد. (عدم ثبات فکری، احساسی و رفتاری)

 اگر بیشتر به جای گوش کردن، صحبت می‌کند و بیشتر از آنکه سعی کند دیگران را بفهمد، سعی دارد که دیگران وی را درک کنند. (عدم مدیریت رابطه)

 اگر بسیار هیجان‌طلب است و صرفاً، هیجانات وی را به سویی می‌کشاند و قادر به به تعویق انداختن خواسته‌هایش نیست. (هوش هیجانی پائین)

 اگر در آینه نگاه دیگران، وی فردی غرغرو، سرزنش گر، وابسته، احساساتی، بدبین، گوشه‌گیر، پرخاشگر، دمدمی مزاج، خودخواه، گوشت‌تلخ، غمگین یا تکانشی به نظر می‌آید. (اختلال شخصیت)