ذبح اقتصاد_مقاومتی به پای پفیلا و آدامس

 

اینکه با وجود کالاهای ساخت داخل، باید واردات کالاهای مشابه را ممنوع کرد، موضوع پیچیده‌ای نیست که نتوان آن را درک نمود! کارخانه‌دار داخلی، وقتی اجناس مشابه خارجی را –که معمولاً به خاطر کم‌بودن کیفیت، ارزان‌تر هستند- رقیبی برای تولیدات خود ببیند قطعاً متضرر و دلسرد می‌شود و حتی در مواردی مجبور به کم‌کردن کارگران و یا حتی تعطیلی کارخانه می‌شود.
فقط در چهار ماه ابتدایی سال 96، مقادیر قابل‌توجهی واردات بحث‌برانگیز، صورت گرفته است. طبق آمار رسمی گمرک، از ابتدای امسال تا پایان تیر، ۷۸۱ تن آدامس از امارات، ۵۸۳ تن شکلات از کشورهایی مثل آمریکا وهند، ۳۰۶ تن بیسکویت از کشورهایی مثل مالزی و ویتنام، 179 تن پفیلا ازآلمان و فرانسه، ۲۰۸ تن ویفر از اوکراین و ایتالیا، ۲۴۲۰ تن مربا و ژله از جاهایی مثل کاستاریکا و اکوادور به ارزش میلیاردها تومان وارد کشور شده است.
چنین عملکردی قطعاً به ضرر تولید داخلی خواهد بود و نه‌تنها هیچ سنخیتی بااقتصاد مقاومتی ندارد بلکه باید آن را ذبح اقتصاد مقاومتی به‌پای سود انحصاری حاصل از واردات پفیلا و و آدامس دانست.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.