داعش بدنبال سر شهید حججی و داعش سکولار بدنبال انتقام از راه او

ضدانقلاب نوشته ای از بابک داد! یک خبرنگار فراری بی آبروی خود منتشر و در کانالهای زنجیره ای خود پخش کرده اند که ای داد! ای بیداد! چرا جسد!! (پیکر) شهید حججی برای ایران انقدر ارزش دارد که با 300 داعشی معامله میکند؟! چرا از بین 40 ایرانی کشته شده، فقط جسد!! او را میخواهند؟ کسی که در اثر اشتباه فرماندهان کشته شده !! و بعد خودش بافته های مضحک خودش را سرهم کرده که بعله! جمهوری اسلامی میخواهد با این جسد! کاسبی کند!!

 دریغا که داعش این نوادگان شمر بن ذی الجوشن، به بهایی زاده های بی دین ایرانی شرف دارند! چرا که داعش با آن همه توحش خود میتواند از پیکر بی جان شهید حججی بگذرد ولی این جماعت برای دو لقمه نان مزدوری از آمریکا و اسرائیل، از حلقوم بریده این شهید این هم برای ضدیت با جمهوری اسلامی ایران نمیگذرند…

دروغ 1️⃣ مزدور: مدعی شده غیر از شهید محسن حججی، ۴۰ نفر ایرانی دیگر هم در محل اسیر و شهید شدند در صورتیکه هم براساس بیانیه گردانهای سیدالشهدا وابسته به الحشد الشعبی عراق و هم با توجه به پرچمهای این گروه که در کلیپهای منتشر شده از محل درگیری مشخص است، موقعیت مربوط به نیروهای بسیج عراق است و فقط ۷ نفر از شهدای حاضر در موقعیت، مستشاران ایرانی بوده اند و ۴۰ نفر از شهدا عراقی بوده اند. 

 دروغ 2️⃣ مزدور: گفته پیکر سایر شهدای ایرانی را رها کرده!! ⚠️ مزدور نمیداند، همرزمان ایرانی محسن حججی در همان محل درگیری شهید شدند و داعش عادت دارد پیکرها را وسط بیابان رها کند. در صورتی که شهید_حججی خیلی سریع از محل درگیری منتقل و بعدا در موقعیت دیگری شهید شد. پیکر چند تن از شهدای این درگیری در التنف به کشور منتقل و تشییع شده است. شهید مرتضی حسین_پور_شلمانی و شهید محمد تاجبخش از همراهان محسن و مستشاران شهید این موقعیت بودند که پیکرشان تشییع و تدفین شد. 

دروغ 3️⃣ مزدور: گفته عجیب است که ایران برای جسد! یک اسیرش، با زنده های داعش معامله کند؟!!! چرا بقیه اسرا را معامله نمیکند؟!! ‼️مردک لایعقل نمی فهمد که ایران اسیر دیگری دست داعش ندارد وگرنه سر او را هم مثل شهید حججی بریده بودند.. و این از زیرکی و هوشمندی حزب_الله لبنان است که حتی توانسته داعش وحشی را که برای جان اسرایش هیچ ارزشی قائل نیست، وادار به عملیات تبادل کند. تا اسرا و شهدای لبنانی و شهید حججی را پس بگیرد. مزدور به عقلش زحمت نمیدهد که بداند همان ارباب اسرائیلی اش برای پس گرفتن جسد 2 سرباز خود از لبنان، جنگ 33 روزه راه انداخت و برای پس گرفتن 1 سرباز خود در دست حماس، 5000 فلسطینی را اسیر کرده تا بتواند با 1 اسیرش مبادله کند!!! و آنقدر کوته فکر است که نمی فهمد یک شهید ما از هزاران هزار زنده آنها ارزشمندتر است.

دروغ 4️⃣ مزدور: آزمايش تشخيص هويت DNA، در بازه زماني 24 إلي 36 ساعت قابل استناد است. ولی مزدور نخواسته حتی این را هم بفهمد! چرا که آنها حتی از طوفان مردم ایران در تشییع پیکرش هم میترسند!! 

دروغ 5️⃣ مزدور: این دروغ، دم خروس مزدوری این فرد است. چرا که به جای اینکه داعش و ارباب آمریکایی اش را که عامل اصلی جنایت بیرحمانه شهادت شهید حججی بداند، طلبکار ایران و فرماندهان سپاه قدس شده!! تا حتی با پیکر شهید_سپاه، خود سپاه و راه سپاه را بزند!! عجبا که برای مخاطب خود اندکی عقل قائل نمیشود که بگوید این آمریکا بود که مقر نیروهای حشدالشعبی در مرز سوریه و عراق را با جنگنده های خود بمباران کرد تا داعش بتواند فورا به آنها حمله ور شود و عجبا که فرماندهان و سپاهی را متهم به بی لیاقتی میکند که همه جهان به توانایی بی نظیر آنها در کندن ریشه داعش از عراق و سوریه و امن نگه داشتن مرزهای ایران معترفند.. 

بی عقلی این جماعت خائن خنده و گریه جهان را درآورده! جماعتی که جنایت #داعش را نمی بیند و همچون کوران دست بر چشم میگذارد، که ایران در سوریه چه کار دارد؟! یا حتی “ایران جنایتکار است!! نه داعش!!"‼️ و این نقطه درست جایی است که داعشی ایرانی و به داعشی بیرونی به هم میرسند: “ایران بد! داعش خوب!” لقمه مزدوری عقل مزدوران را زائل میکند تا نفهمند یک #مزدور در همه جای جهان، یک مزدور دیده میشود، نه چیز بیشتر.

لعنت خدا بر این حلقوم های کثیف باد

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.