آتئیسم و تجاوز جنسی به زنان !!! (قسمت اول)

 


✍️فصل دیگری از انسانیت آتئیست ها را پیش میکشیم . تجاوز به زنان در آتئیسم یک‌مسئله ی پذیرفته شده است !!! چرا که آتئیست ها نمی توانند به اراده ی آزاد باور داشته باشند !! درواقع همه ی آنها معتقد به جبر ژنتیکی هستند !! افرادی که به جبر ژنتیکی معتقدند نمی توانند مسائل ژنتیکی را محکوم کنند !! تجاوز هم یک‌مسئله ی ژنتیکی است !! طبق تحقیقات اخیر دانشمندان متوجه شده اند تجاوز کردن در برخی مردان ریشه ی ژنتیکی دارد !! پس بنابر دیدگاه آتئیست ها و جبر ژنتیکی ، تجاوز جنسی به زنان از سوی مردان مورد قبول است و هیچ اشکالی ندارد !!!!!!!!!!!!

1-دانشگاه آکسفورد : نقش ژنها در تجاوز جنسی مهمتر از محیط خانوادگی است !!! مطالعات جدید نشان می دهد که پدر و برادر مردان محکوم به تجاوز جنسی پنج برابر بیش از سایر مردان معمولی به تجاوز جنسی محکوم‌میشوند !!!



۲-آتئیست ها تمایل دارند وجود اراده ی آزاد[در انسان] را انکار کنند و بابت این کارشان هزینه های زیادی را پرداخت می کنند !!

 

3-آقای Philip Vander Els که خودش قبلا آتئیست بوده است در مقاله اش مینویسد :

چگونه‌ما دارای اختیار هستیم ؟ یا چگونه استدلال های ما دارای اعتبار و اهمیت خواهند بود ؟؟ اگر ما بخاطربیوشیمی داخلی بدنمان مجبوریم به همان شکلی که از قبل تعیین شده رفتار یا فکر کنیم ! چگونه‌ میتوانیم در افعالمان آزاد باشیم ؟؟

4-هاوکینگ : اراده ی آزاد توهم است !!پدرم میخواست من هم مانند او دکتر بشوم اما من تصمیم‌گرفتم فیزیک بخوانم آیا من تصمیم گرفتم یا این اراده ی آزاد توهم است ؟!

dn5-سایت Psychology Today : آیا آتئیست ها می توانند به اراده ی آزاد باور داشته باشند ؟! در پاسخ به پرسشگر ریچارد داوکینز می گوید : اگر شما دیدگاه جبرگرایانه و ماشینی را نسبت به جهان اتخاذ کنید ، تصور داشتن اراده ی آزاد برای ما بی معنی هست ، همینطور اگر جبر را بپذیریم بی معنی و مضحک است که بخواهیم مجرمان را سرزنش کنیم !!! همچنین تحسین کردن نویسندگان بزرگ هم بی معنی و مضحک است !!!


https://www.psychologytoday.com/blog/experiments-in-philosophy/200901/can-atheist-believe-in-free-will6-محتوای هشتاد وهشت درصد از فیلم هایجنسی خشونت علیه زنان می باشد !!!!!! همچنین پورنوگرافی احتمال تجاوز جنسی را تا شش برابر افزایش می دهد !!!!

 

7-بزگترین سازندگانفیلمهای جنسی آتئیست ها هستند !! پس آتئیست ها با ساختن فیلم هایجنسی باعث افزایش شش برابری تجاوز جنسی به زنان میشوند !!!

مجله Arena magazine پنجاه تا از کسانی که نقش بیشتری در تولید فیلم های نامناسب جنسی داشتند را لیست میکند که در صدر این جدول نام آتئیست های معروف لری فلینت و هیو هیفنر به چشم میخورد

در قسمت های بعد ثمره ی این تفکرات خداناباوران و آماروحشتناک تجاوز آتئیستها به زنان را خواهیم خواند



هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.